Vem är jag?

 

 

 

20årig tjej som lever i de Småländska skogarna.

Pluggar till Digital Marknadskoordinator, tränar och målar.

Är proffs på att hålla ordning i min oordning.

Att skapa ger mig en mening.

Att skapa är fantastiskt kul.

Att få dela med sig utav min passion är väldigt spännande.

Vill utvecklas varje dag.

Att skratta förgyller min vardag.

Att få andra att skratta är obetalbart.

Att få andra människor att le är det bästa som finns.

Jag älskar att vara med människorna runt omkring mig.

Det viktigaste av allt är att vara lycklig.

Det viktigaste av allt är att våga.

Våga vara du, ingen annan kan göra det bättre!

Kommentera

